Imamo različite uvjete i odredbe za potrošače i poslovne korisnike. U nastavku pogledajte relevantne uvjete i odredbe:

Uvjeti i odredbe za potrošače

Ažurirano: 2023-04-27

Ovi Opći uvjeti Thuiswinkel.org sastavljeni su u dogovoru s Udrugom potrošača u okviru Samoregulacijske koordinacijske skupine (CZ) Socijalnog i Gospodarskog Vijeća i stupit će na snagu 1. lipnja 2014.

 

Sadržaj:

Članak   1. - Definicije

Članak   2. – Identitet trgovca

Članak   3. - Primjenjivost

Članak   4. - Ponuda

Članak   5. - Ugovor

Članak   6. – Pravo na odustajanje

Članak   7. – Obveze potrošača u slučaju odustajanja

Članak   8. – Ostvarivanje prava potrošača na odustajanje i troškove

Članak   9. – Obveze trgovca u slučaju odustajanja

Članak  10. – Isključenje prava na odustajanje

Članak  11. - Cijena

Članak  12. – Izvršenje ugovora i dodatno jamstvo

Članak  13. – Isporuka i izvršenje

Članak  14. – Transakcije produljenog trajanja: trajanje, raskid i produljenje

Članak  15. - Plaćanje

Članak  16. – Postupak za pritužbe

Članak  17. - Sporovi

Članak  18. – Jamstvo za članove

Članak  19. – Dodatne odredbe ili odstupanja

Članak  20. – Izmjene i dopune Općih uvjeta Thuiswinkel.org

 

Članak 1. - Definicije

U ovim Uvjetima sljedeći pojmovi imaju sljedeća značenja:

  1. Dodatni sporazum: sporazum prema kojem Potrošač prima proizvode,digitalni sadržaj i/ili usluge putem ugovora na daljinu, i te proizvode, digitalni sadržaj i/ili usluge isporučuje Trgovac ili treća strana na temelju dogovora između te treće strane i Trgovca;
  2. Razdoblje razmatranja ili razmišljanja: razdoblje tijekom kojeg Potrošač može ostvariti svoje pravo na odustanak i tijekom kojeg razmišlja o svim važnim informacijama u svezi s ugovorom;
  3. Potrošač: fizička osoba koja sklapa posao izvan svoje trgovačke, profesionalne ili poslovne djelatnosti;
  4. Dan: kalendarski dan;
  5. Digitalni sadržaj: podaci proizvedeni i dostavljeni u digitalnom obliku;
  6. Transakcija produljenog trajanja: ugovor na daljinu koji se odnosi na niz proizvoda i/ili usluga, pri čemu se obveza isporuke i/ili kupnje raspodjeljuje ili produljuje kroz određeno razdoblje;
  7. Trajni medij: bilo koji način - uključujući e-poštu - koji omogućuje potrošaču ili trgovcu pohranjivanje informacija koje su njemu osobno namijenjene na takav način da buduća uporaba ili konzultacije budu moguće tijekom razdoblja koje odgovara svrsi za koju je informacija namijenjena i što omogućuje nepromijenjenu reprodukciju pohranjenih podataka;
  8. Pravo na odustajanje: mogućnost potrošača da odustane od ugovora sklopljenog na daljinu unutar određenog razdoblja razmatranja;
  9. Trgovac: fizička ili pravna osoba koja je član Thuiswinkel.org i nudi potrošačima proizvode, (pristup) digitalnom sadržaju i/ili usluge potrošačima na daljinu;
  10. Ugovor na daljinu: ugovor zaključen između Trgovca i Potrošača unutar okvira sustava organiziranog za prodaju na daljinu prozvoda, digitalnog sadržaja i/ili usluga, pri čemu se do trenutka zaključenja ugovora i uključujući trenutak kada je ugovor zaključen, isključivo ili djelomično koristi jedna ili više tehnologija komunikacije na daljinu;
  11. Standardni obrazac za odustajanje: Europski standardni obrazac za odustajanje koji je uključen u Dodatku I ovih Općih uvjeta;
  12. Tehnologija za komunikaciju na daljinu: sredstva koja se mogu koristiti za komunikaciju u vezi s ponudom trgovca i za sklapanje ugovora, a da potrošač i trgovac ne budu istovremeno na istom mjestu.

Članak 2. – Identitet trgovca

Upravlja: vidaXL Europe B.V.

Trgovina pod nazivom: vidaXL.hr

Uredska adresa:

Mary Kingsleystraat 1

5928 SK Venlo Nizozemska

E-mail adresa: Pogledajte ovu stranicu.

Registracijski broj: 09188362

OIB: NL820055220B01

Članak 3. - Primjenjivost

  1. Ovi se Opći uvjeti primjenjuju na bilo koju ponudu Trgovca i na bilo koji ugovor na daljinu koji zaključuje Trgovac i Potrošač.
  2. Prije sklapanja ugovora na daljinu, tekst ovih Općih uvjeta bit će dostupan Potrošaču. Ako to nije razumno moguće, Trgovac će naznačiti na koji način se mogu pregledati Opći uvjeti u poslovnim prostorijama Trgovca i da će biti poslani besplatno Potrošaču ako se to zatraži, prije zaključenja ugovora na daljinu.
  3. Ako se ugovor na daljinu zaključi elektroničkim putem, tekst ovih Općih uvjeta, u odstupanju od prethodnog odjeljka i prije sklapanja ugovora na daljinu, Potrošaču se može dostaviti elektroničkim putem na takav način da ga Potrošač može lako pohraniti na trajni nosač podataka. Ako to nije razumno moguće, Trgovac će prije sklapanja ugovora na daljinu naznačiti gdje se Opći uvjeti mogu pregledati elektroničkim putem i koji će  se na  zahtjev Potrošača besplatno, bilo elektroničkim putem ili na neki drugi način, poslati Potrošaču prije sklapanja ugovora na daljinu.
  4. U slučaju da se uz ove Opće uvjete primjenjuju posebni uvjeti vezani uz proizvod ili uslugu, drugi i treći stavak primjenjuju se u skladu s tim, a u slučaju kontradiktornih uvjeta, Potrošač se uvijek može pozvati na važeću odredbu koja mu je najpovoljnija.

Članak 4. - Ponuda

  1. Ako je ponuda ograničena ili ako se primjenjuju određeni uvjeti, to će biti izričito navedeno u ponudi.
  2. Ponuda sadrži cjelovit i točan opis proizvoda, digitalnog sadržaja i/ili ponuđenih usluga. Opis je dovoljno detaljan kako bi Potrošaču omogućio odgovarajuću procjenu ponude. Ako Trgovac koristi slike, to su istinite slike proizvoda i/ili usluga koje se pružaju. Očigledne pogreške ili pogreške u ponudi ne obvezuju Trgovca.
  3. Svaka ponuda sadrži takve informacije da je Potrošaču jasno koja su prava i obveze vezane uz prihvaćanje ponude.

Članak 5. - Ugovor

  1. Ugovor će se zaključiti u skladu s odredbama iz stavka 4., u trenutku kada Potrošač prihvaća ponudu i kada su ispunjeni postavljeni uvjeti.
  2. Ako je Potrošač prihvatio ponudu elektroničkim putem, Trgovac će odmah potvrditi primitak prihvaćanja ponude elektroničkim putem. Sve dok prihvaćanje nije potvrđeno od strane Trgovca, Potrošač može odbiti ugovor.
  3. Ako se ugovor zaključi elektroničkim putem, Trgovac će poduzeti odgovarajuće tehničke i organizacijske mjere za elektronički prijenos podataka i osigurati  sigurno mrežno okruženje. Ako je  Potrošač u mogućnosti platiti elektroničkim putem,Trgovac će poštovati odgovarajuće sigurnosne mjere.
  4. Trgovac može,unutar zakonskih okvira, prikupiti informacije o mogućnosti Potrošača da ispuni svoje obveze plaćanja i o svim činjenicama i čimbenicima važnim za odgovorno sklapanje ugovora na daljinu. Ako, djelujući na rezultatima ove istrage, Trgovac ima valjane razloge da ne zaključi ugovor, ima pravo odbiti nalog ili zahtjev uz potkrijepljivanje razlozima ili priložiti posebne uvjete provedbe.
  5. Prilkom isporuke proizvoda, usluga ili digitalnog sadržaja, Trgovac će zajedno s proizvodom, uslugom ili digitalnim sadržajem poslati Potrošaču sljedeće podatke u pisanom obliku ili na takav način da ih Potrošač na pristupačan način može pohraniti na trajni nosač podataka:
  • adresu ureda na lokaciji na kojoj trgovac obavlja svoju djelatnost i gdje potrošač može uložiti prigovor;
  • uvjete pod kojima i način na koji Potrošač može ostvariti pravo na odustajanje ili, ovisno o slučaju, jasne informacije o njegovom isključenju iz prava na odustajanje;
  • informacije o jamstvima i postojećim postprodajnim uslugama;
  • cijena koja uključuje sve poreze na proizvod, uslugu ili digitalni sadržaj i gdje je to primjenjivo, troškove isporuke i način plaćanja, isporuke ili provedbe ugovora na daljinu;
  • zahtjeve za otkazivanje ugovora, ako ugovor traje dulje od jedne godine ili na neodređeno vrijeme;
  • standardni obrazac za odustajanje ako Potrošač ima pravo na odustanak.
  1. U slučaju produljenog trajanja ugovora, odredba iz prethodnog stavka odnosi se samo na prvu isporuku.

Članak 6. – Pravo na odustajanje

Po isporuci proizvoda

  1. Potrošač može odbiti ugovor o kupnji proizvoda bez navođenja razloga tijekom razdoblja od najmanje 14 dana. Trgovac može pitati Potrošača o razlogu odbijanja, no Potrošač nije dužan navesti svoj(e) razlog(e).
  2. Razdoblje iz stavka 1. započinje na dan kada Potrošač ili treća strana koju je on unaprijed imenovao primi proizvod, a koja nije prijevoznik, ili:
  • ako je Potrošač naručio nekoliko proizvoda: dan kada je Potrošač ili treća strana koju je on imenovao  primio posljednji proizvod. Trgovac može odbiti jednu narudžbu za nekoliko proizvoda s različitim datumima isporuke, pod uvjetom da je o tome jasno obavijestio Potrošača prije postupka narudžbe;
  • u slučaju da se isporuka proizvoda sastoji od različitih isporuka ili dijelova: dan kada je Potrošač ili treća strana koju je on imenovao primio posljednju isporuku ili zadnji dio;
  • u slučaju ugovora o redovitoj isporuci proizvoda tijekom određenog razdoblja:dan kada je Potrošač ili treća strana koju je on imenovao primio posljednji proizvod.                                    

Po isporuci usluga i digitalnog sadržaja koji se ne isporučuje na materijalnom mediju:

  1. Potrošač može raskinuti ugovor o isporuci digitalnog sadržaja koji se ne isporučuje na materijalnom mediju bez navođenja razloga tijekom razdoblja od najmanje četrnaest dana.Trgovac može pitati Potrošača o razlogu raskida, no Potrošač nije dužan navesti svoj(e) razlog(e).
  2. Razdoblje iz stavka 3. započinje na dan nakon sklapanja ugovora.

Produljeno razdoblje razmatranja za proizvode, usluge i digitalni sadržaj koji nisu dostavljeni na materijalnom mediju u slučaju da Potrošač nije obaviješten o pravu na odustajanje:

  1. Ako Trgovac nije Potrošaču pružio zakonski obvezne informacije o pravu na odustajanje ili nije pružio standardni obrazac za odustajanje, razdoblje razmatranja  istječe dvanaest mjeseci nakon završetka izvornog razdoblja razmatranja u skladu s prethodnim točkama ovog članka.
  2. Ako je Trgovac pružio Potrošaču informacije iz prethodnog stavka u roku od dvanaest mjeseci nakon početnog dana prvobitnog razdoblja za razmatranje, razdoblje razmatranja istječe 14 dana nakon dana kada je Potrošač primio informacije.

Članak 7. – Obveze Potrošača za vrijeme razmatranja

  1. Tijekom tog razdoblja, Potrošač će pažljivo postupati s proizvodom i ambalažom. Proizvod će raspakirati ili ga koristiti samo u onoj mjeri u kojoj je to potrebno za ocjenjivanje prirode, karakteristika i djelotvornosti proizvoda. Važna polazna točka ovdje je da Potrošač smije rukovati proizvodom i pregledavati ga samo na isti način na koji bi mu bilo dopušteno u trgovini.
  2. Potrošač je odgovoran za smanjenje vrijednosti proizvoda samo onda ako je ono uzrokovano njegovim načinom rukovanja proizvodom, osim onog što je dopušteno i stavku 1.
  3. Potrošač nije odgovaran za smanjenje vrijednosti proizvoda ako mu Trgovac prije sklapanja ugovora nije pružio sve zakonom obvezne informacije o pravu na odustajanje.

Članak 8. – Potrošači koji ostvaruju svoje pravo na odustajanje i troškove

  1. Potrošač koji želi ostvariti svoje pravo na odustajanje, dužan je o tome obavijestiti Trgovca putem standardnog obrasca za odustajanje unutar roka za odustajanje ili na neki drugi jasan način.
  2. Potrošač će vratiti proizvod ili ga dostaviti (ovlaštenom predstavniku) Trgovca što je prije moguće, ali najkasnije u roku od 14 dana nakon  obavijesti iz stavka 1. To nije potrebno, ako je Trgovac ponudio da sam pokupi proizvod. Potrošač mora u svakom slučaju postupati u skladu s vremenom za vraćanje proizvoda ako pošalje proizvod natrag prije isteka razdoblja razmatranja.
  3. Potrošač će vratiti proizvod sa svim isporučenim priborom, i ako je razumno moguće u izvornom stanju i pakiranju te u skladu s razumnim i jasnim uputama koje je dao Trgovac.
  4. Rizik i teret dokazivanja za pravilno i pravovremeno ostvarivanje prava na odustanak snosi Potrošač.
  5. Potrošač snosi izravne troškove povrata proizvoda. Ako Trgovac nije izjavio da Potrošač mora snositi te troškove ili ako je Trgovac ukazao na spremnost da troškove snosi sam, Potrošač nije dužan snositi troškove povrata proizvoda.
  6. Ako Potrošač ostvari svoje pravo na odustanak nakon što je najprije izričito zatražio da obavljanje usluge ili opskrba plinom, vodom ili električnom energijom koja nije pripremljena za prodaju započne u ograničenom volumenu ili u zadanoj količini tijekom razdoblja razmatranja, Potrošač će dugovati Trgovcu novčani iznos koji je jednak dijelu ugovora koji je Trgovac ispunio u trenutku odustanka, u usporedbi s cjelovitim ispunjenjem ugovora.
  7. Potrošač neće snositi troškove za obavljanje usluga ili opskrbe vodom, plinom ili električnom energijom koje nisu pripremljene za prodaju - u ograničenom volumenu ili količini - ili za opskrbu gradskim centralnim grijanjem, ako:
  • Trgovac nije pružio Potrošaču zakonom obvezujuće informacije o pravu na odustanak, naknadi troškova u slučaju odustanka ili standardnom obrascu za odustajanje, ili:
  • Potrošač nije izričito zatražio da se obavljanje usluge ili opskrba plinom, vodom i električnom energijom ili gradskim centralnim grijanjem započne tijekom razdoblja razmatranja.
  1. Potrošač neće snositi troškove cijele ili djelomične isporuke digitalnog sadržaja koji nije isporučen na materijalnom mediju, ako:
  • prije isporuke, nije izričito pristao na započinjanje ispunjenja ugovora prije isteka razdoblja razmatranja;
  • nije priznao da je izgubio pravo na odustajanje prilikom davanja pristanka; ili
  • Trgovac je zanemario potvrditi ovu izjavu Potrošača.
  1. Ako Potrošač ostvari svoje pravo na odustajanje, svi dodatni sporazumi prestaju po zakonu.

Članak 9. – Obveze Trgovca u slučaju odustanka

  1. Ako Trgovac omogući Potrošaču da dade izjavu o svom odustanku elektroničkim putem, odmah će nakon primitka takve izjave poslati potvrdu o primitku.
  2. Trgovac će nadoknaditi sve uplate koje je izvršio Potrošač, uključujući sve troškove isporuke koje je Trgovac zaračunao za vraćeni proizvod, što je prije moguće, ali najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ga je Potrošač obavijestio o svom odustanku. Ako Trgovac ne ponudi da sam pokupi proizvod, može pričekati s povratom novca dok ne primi proizvod ili dok Potrošač ne dokaže da je vratio proizvod, ovisno o tome što se prije dogodi.
  3. Za bilo koji povrat, Trgovac će koristiti isti način plaćanja koji je u početku koristio i Potrošač, osim ako Potrošač ne pristane na drugi način. Povrat je za Potrošača besplatan.
  4. Ako se Potrošač odlučio za skuplji način isporuke umjesto najjeftinije standardne isporuke, Trgovac ne mora nadoknaditi dodatne troškove za skuplji način isporuke.

Članak 10. – Isključenje prava na odustanak

Trgovac može isključiti pravo na odustanak za sljedeće proizvode i usluge, ali samo onda ako je Trgovac to jasno naveo prilikom izrade ponude ili u svakom slučaju pravodobno prije sklapanja ugovora:

  1. proizvodi ili usluge s cijenom koja je podložna fluktuacijama na financijskom tržištu na koje Trgovac nema utjecaja i koje se mogu pojaviti u razdoblju razmatranja;
  2. Ugovori zaključeni tijekom javne dražbe. Javna dražba definira se kao način prodaje pri kojem Trgovac nudi proizvode, digitalni sadržaj i/ili usluge na dražbi, prema uputama dražitelja, i pri čemu je uspješan ponuditelj dužan kupiti proizvode, digitalni sadržaj i/ili usluge;
  3. Ugovori o uslugama, nakon potpunog izvođenja usluge, ali samo ako:
  • je izvođenje započelo s izričitim prethodnim pristankom Potrošača; i
  • Potrošač je izjavio da je izgubio pravo na odustajanje čim je Trgovac u potpunosti izvršio ugovor;
  1. Putovanja, odmori i kružna putovanja u paket aranžmanima iz članka 7:500 BW i ugovori o putničkom prijevozu;
  2. Ugovori o uslugama za omogućavanje smještaja, ako je ugovorom već određen datum ili razdoblje provedbe, a osim u svrhu smještaja, prijevoza robe, usluge iznajmljivanja automobila i ugostiteljstva;
  3. Ugovori koji se odnose na slobodne ili rekreacijske aktivnosti , ako je ugovorom već određen neki datum ili razdoblje izvođenja;
  4. Proizvodi proizvedeni u skladu sa specifikacijama potrošača, koji nisu gotovi i koji se proizvode na temelju individualnog izbora ili odluke potrošača ili koji su namijenjeni određenoj osobi;
  5. Kvarljivi proizvodi ili proizvodi ograničene trajnosti;
  6. Zapečaćeni proizvodi koji zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nisu prikladni za vraćanje i čiji je pečat slomljen nakon isporuke;
  7. Proizvodi koji se zbog svoje prirode nepovratno miješaju s drugim proizvodima;
  8. Alkoholna pića čija je cijena dogovorena zaključenjem ugovora, ali čija se isporuka može izvršiti tek nakon 30 dana, a čija stvarna vrijednost ovisi o fluktuacijama na tržištu na koje Trgovac ne može utjecati;
  9. Zapečaćene audio/video snimke i računalni programi čiji su pečati slomljeni nakon isporuke;
  10. Isporuka digitalnog sadržaja osim na materijalnom mediju, ali samo ako:
  • isporuka je započela uz izričitu prethodnu suglasnost Potrošača, i
  • Potrošač je izjavio da je time izgubio pravo na odustajanje.

Članak 11. - Cijena

  1. Cijene proizvoda i/ili usluga koje se pružaju neće se povisiti tijekom razdoblja važenja navedenog u ponudi, podložno  promjenama cijena zbog promjena u stopama PDV-a.
  2. Suprotno prethodnom stavku, Trgovac može nuditi proizvode ili usluge po različitim cijenama, u slučajevima gdje su te cijene podložne fluktuacijama na financijskom tržištu na koje Trgovac ne može utjecati. U ponudi mora biti navedena mogućnost podložnosti fluktuacijama i činjenica da su naznačene cijene preporučene cijene.
  3. Povećanja cijena u roku od 3 mjeseca nakon sklapanja ugovora dozvoljena su samo ako su rezulat zakonskih propisa ili odredbi.
  4. Povećanja cijena više od 3 mjeseca nakon zaključenja ugovora dozvoljena su samo ako je Trgovac to odredio i :
  • rezultat su zakonskih propisa ili odredbi; ili
  • Potrošač je ovlašten raskinuti ugovor na dan kada povećanje cijene stupa na snagu.
  1. Cijene navedene u ponudama za proizvode i usluge uključuju PDV.

Članak 12. – Izvršenje ugovora i dodatno jamstvo

  1. Trgovac jamči da su proizvodi i/ili usluge u skladu s ugovorom, sa specifikacijama navedenim u ponudi, u skladu s razumnim zahtjevima pouzdanosti i/ili upotrebljivosti i s postojećim zakonskim odredbama i/ili vladinim propisima na dan zaključenja ugovora. Ako se dogovori, Trgovac također jamči da je proizvod pogodan za drugu upotrebu, a ne za uobičajenu upotrebu.
  2. Dodatno jamstvo koje nudi Trgovac,proizvođač ili uvoznik nikada ne može utjecati na zakonska prava i zahtjeve koje Potrošač može ostvariti prema Trgovcu prema ugovoru ako Trgovac nije uspio ispuniti svoj dio ugovora.
  3. Pod dodatnim jamstvom podrazumijeva se svaka obveza Trgovca, njegovog dobavljača, uvoznika ili proizvođača u kojem Potrošaču ustupa određena prava ili potraživanja, veća od onih predviđenih zakonom, u slučaju da ne uspije ispuniti svoj dio ugovora.

Članak 13. – Isporuka i izvršenje

  1. Trgovac će pružati najbolju moguću brigu prilikom primanja i izvršavanja narudžbi za proizvode i prilikom procjene zahtjeva za pružanje usluga.
  2. Mjesto isporuke smatra se adresa koju je Potrošač dao tvrtki.
  3. Uz dužno poštovanje odredbi članka 4. ovih Općih uvjeta, tvrtka će izvršavati prihvaćene narudžbe prikladnom brzinom, ali najkasnije u roku od 30 dana, osim ako nije ugovoren drugi rok isporuke. Ako isporuka kasni ili ako se isporuka ne može izvršiti ili se može izvršiti samo djelomično, Potrošač će biti obaviješten o tome u roku od najkasnije 30 dana nakon narudžbe. U tom slučaju, Potrošač ima pravo raskinuti ugovor bez plaćanja ikakvih naknada te ima pravo na moguću naknadu štete.
  4. Nakon raskida u skladu s prethodnim stavkom, Trgovac će odmah Potrošaču vratiti iznos koji je Potrošač uplatio.
  5. Rizik od oštećenja i/ili gubitka proizvoda snosit će Trgovac do trenutka isporuke Potrošaču ili predstavniku kojega je Potrošač unaprijed imenovao i o tome obavijestio Trgovca, osim ako nije izričito drugačije dogovoreno.

Članak 14. – Transakcije produljenog trajanja: trajanje, raskid i produljenje

Raskid

  1. Potrošač može u svakom trenutku raskinuti ugovor koji je sklopljen na neodređeno vrijeme za redovitu isporuku proizvoda (uključujući električnu energiju) ili usluga uz poštovanje pravila o raskidu  i uz otkazni rok koji nije dulji od mjesec dana.
  2. Potrošač može u svakom trenutku raskinuti ugovor koji je zaključen na određeno vrijeme za redovitu isporuku proizvoda (uključujući električnu energiju) ili usluga na kraju određenog razdoblja, uz odgovarajuće poštovanje pravila o raskidu i uz otkazni rok koji nije dulji od mjesec dana.
  3. Potrošač može raskinuti ugovore koji su navedeni u prva dva stavka:
  • u bilo koje vrijeme i ne ograničavajući se na raskid u određeno vrijeme ili tijekom određenog razdoblja;
  • na isti način na koji ih je zaključio;
  • u svakom trenutku s istim otkaznim rokom kako je ugovoreno s Trgovcem.

Produljenje

  1. Ugovor sklopljen na određeno vrijeme za redovitu isporuku proizvoda (uključujući električnu energiju) ili usluga ne može se automatski produljiti ili obnoviti na određeno vrijeme.
  2. Bez obzira na ono što je navedeno u prethodnom stavku, ugovor na određeno vrijeme za redovitu dostavu dnevnih ili tjednih novina ili časopisa može se automatski produljiti za određeno razdoblje od najviše tri mjeseca ako Potrošač može raskinuti ovaj produljeni ugovor pred kraj produljenja uz otkazni rok koji nije dulji od mjesec dana.
  3. Ugovor zaključen na određeno vrijeme za redovitu isporuku proizvoda ili usluga može se automatski produljiti na neodređeno vrijeme samo ako ga Potrošač može raskinuti u bilo kojem trenutku uz otkazni rok koji nije dulji od mjesec dana, a u slučaju ugovora koji se odnosi na  redovitu isporuku dnevnih ili tjednih novina ili časopisa,ali manje nego jednom mjesečno, otkazni rok  nije dulji od tri mjeseca.
  4. Ugovor s ograničenim trajanjem za redovitu isporuku dnevnih ili tjednih novina ili časopisa uz probno razdoblje (probne ili uvodne pretplate) ne produljuje se automatski i automatski prestaje nakon probnog ili uvodnog razdoblja

Trajanje

  1. Ako je trajanje ugovora dulje od jedne godine, Potrošač može raskinuti ugovor u bilo koje vrijeme nakon jedne godine, s otkaznim rokom koji nije dulji od mjesec dana, osim ako je razumno i pravično da bi prijevremeni raskid ugovora bio neprihvatljiv.

Članak 15. - Plaćanje

  1. Ako u ugovoru ili u dodatnim sporazumima nije drugačije određeno, iznosi koje mora platiti Potrošač trebali bi se podmiriti u roku od 14 dana nakon početka razdoblja razmatranja, ili ako to razdoblje ne postoji, u roku od 14 dana nakon sklapanja ugovora. U slučaju ugovora o pružanju usluga, ovo razdoblje od 14 dana započinje danom kada je Potrošač primio potvrdu ugovora.
  2. Pri prodaji proizvoda potrošačima, u općim uvjetima nikada nije dopušteno ugovaranje predujma  većeg od 50 %. Ako je avansno plaćanje dogovoreno, Potrošač ne može ostvariti nikakva prava u vezi s izvršenjem predmetne narudžbe ili predmetne(ih) usluge(a) prije nego što se ne izvrši dogovoreno avansno plaćanje.
  3. Potrošač je dužan Trgovca odmah obavijestiti o mogućim netočnostima u danim ili navedenim detaljima plaćanja.
  4. Ako Potrošač nije na vrijeme ispunio svoju(e) obvezu(e) plaćanja nakon što ga je Trgovac obavijestio o kašnjenju u plaćanju, Potrošaču je dat rok od 14 dana da ispuni svoju obvezu plaćanja; ako plaćanje nije izvršeno u tom roku od 14 dana, Potrošač je dužan platiti zakonsku kamatu na iznos koji duguje, a Trgovac ima pravo naplatiti od Potrošača sve razumne izvanparnične troškove. Ti troškovi naplate iznose najviše: 15 % za nepodmirene iznose do 2.500 €; 10 % za sljedećih 2.500 €; i 5 % za sljedećih 5.000 €, s najmanje 40 €. Trgovac može odstupiti od gore navedenih iznosa i postotaka u korist Potrošača.

Članak 16. – Postupak rješavanja pritužbi

  1. Trgovac ima dobro uspostavljen postupak rješavanja pritužbi i s pritužbama će postupati u skladu s postupkom rješavanja pritužbi.
  2. Potrošač koji je otkrio nedostatke u izvršenju ugovora, dužan je podnijeti bez odgađanja pritužbu Trgovcu. Pritužbe se podnose bez odgađanja, u cijelosti i moraju biti jasno opisane.
  3. Na pritužbe podnesene Trgovcu odgovorit će se u roku od 14 dana od datuma primitka. Ako se predviđa da je za rješavanje pritužbe potrebno dulje vrijeme, tada će Trgovac odgovoriti u roku od 14 dana, potvrđujući primitak, uz naznaku kada Potrošač može očekivati detaljniji odgovor.
  4. Pritužba na proizvod, uslugu ili uslugu trgovca također se može podnijeti putem obrasca za pritužbe koji se nalazi na mrežnoj stranici za potrošače Thuiswinkel.org, www.thuiswinkel.org

Potom se pritužba šalje dotičnom trgovcu i Thuiswinkel.org.

  1. Ako se pritužba ne može riješiti zajedničkim dogovorom u razumnom roku ili u roku od 3 mjeseca nakon podnošenja pritužbe, doći će do spora koji će se riješiti u skladu s pravilima za rješavanje sporova.

Članak 17. - Sporovi

  1. Ugovori sklopljeni između trgovca i potrošača na koje se primjenjuju ovi Opći uvjeti podliježu isključivo nizozemskim zakonima.
  2. Uz dužno poštovanje dolje navedenih odredbi, sporove između potrošača i trgovca  oko sklapanja ili izvršavanja ugovora koji se odnose na proizvode i usluge koje isporučuje ovaj trgovac mogu pokrenuti i potrošač i trgovac pred Povjerenstvom za rješavanje sporova Thuiswinkel Disputes Committee, P.O. Box 90600, 2509 LP u Hagu (www.sgc.nl.)
  3. Povjerenstvo za rješavanje sporova (Disputes Committee) dužno je riješiti spor samo ako je Potrošač podnio pritužbu Trgovcu bez zakašnjenja u razumnom roku.
  4. Spor treba biti pokrenut za rješavanje pred Povjerenstvom za rješavanje sporova (Disputes Committee), u pisanom obliku najkasnije u roku od tri mjeseca od nastanka spora.
  5. Ako Potrošač želi pokrenuti spor pred Povjerenstvom za rješavanje sporova ( Disputes Committee), taj odabir Potrošača obvezuje Trgovca. Ako to želi Trgovac, Potrošač će u odgovoru na pisani zahtjev Trgovca naznačiti želi li ostati u ugovoru ili više želi da se spor rješava pred nadležnim sudom. Ako Potrošač  u roku od pet tjedana ne obavijesti Trgovca o  svom odabiru, Trgovac ima pravo pokrenuti spor pred nadležnim sudom.
  6. Pravila Povjerenstva za rješavanje sporova u skladu su s uvjetima utvrđenim propisima Povjerenstva za rješavanje sporova. Odluke Povjerenstva za rješavanje sporova imaju oblik obvezujućeg savjeta.
  7. Povjerenstvo za rješavanje sporova neće voditi spor ili će ga prekinuti, ako je Trgovac u postupku suspenzije plaćanja, bankrotirao je ili je prekinuo svoje poslovne aktivnosti prije nego što je Povjerenstvo riješilo spor na svojoj sjednici i donijelo konačnu odluku.
  8. Ako, uz Povjerenstvo za rješavanje sporova Thuiswinkel (Thuiswinkel Disputes Committee), postoji još jedno drugo nadležno povjerenstvo za rješavanje sporova koje je priznato ili povjerenstvo koje je povezano sa Zakladom Povjerenstva za rješavanje potrošačkih sporova (SGC) ili  Zavodom za pritužbe u području financijskih usluga (Complaints Institute Financial Services) (Kifid), Povjerenstvo za rješavanje sporova Thuiswinkel bit će više nadležno za sporove koji se uglavnom odnose na način prodaje ili pružanje usluga na daljinu. Za sve ostale sporove bit će nadležno drugo povjerenstvo za rješavanje sporova koje je priznato od strane SGC-a ili Kifid-a.

Član 18. – Jamstvo za članove

  1. Thuiswinkel.org jamči ispunjavanje obveza svojih članova u vezi s obvezujućim savjetima koje im je nametnulo Povjerenstvo za rješavanje sporova Thuiswinkel, osim ako član ne odluči iznijeti obvezujući savjet pred pravni sud na ispitivanje odnosno provjeru u roku od dva mjeseca od datuma tog savjeta U slučaju sudske provjere, suspenzija jamstva prestaje i jamstvo će ponovno stupiti na snagu pravosnažnom i konačnom presudom suda, pri čemu je sud proglasio da obvezujući savjet ima obvezujući učinak. Do maksimalnog iznosa od 10.000 € po obvezujućem savjetu, Thuiswinkel.org će taj iznos platiti potrošaču. U slučaju iznosa većih od 10.000 € po obvezujućem savjetu, bit će plaćen iznos od 10.000 €. Ako je iznos veći od 10.000 €, Thuiswinkel.org dužan je poduzeti razumne i odgovarajuće napore kako bi pozvao člana na ispunjenje obvezujućeg savjeta.
  2. Primjenom ovog jamstva od Potrošača se traži da podnese pisanu žalbu na Thuiswinkel.org i da prenese svoje potraživanje ili zahtjev prema trgovcu na Thuiswinkel.org. Ukoliko je potraživanje prema trgovcu veće od 10.000 €, potrošaču će se ponuditi mogućnost da svoje potraživanje prema trgovcu iznad iznosa od 10.000 € prenese na Thuiswinkel.org, nakon čega će ova organizacija provesti isplatu potraživanja na sudu u svoje vlastito ime i na svoj trošak. 

Članak 19. – Dodatne odredbe ili odstupanja

Dodatne odredbe ili odstupanja od ovih Općih uvjeta ne bi smjele biti na štetu Potrošača i trebale bi biti u pisanom obliku ili zabilježene na takav način da ih Potrošač može na pristupačan način pohraniti na trajni nosač podataka.

Članak 20. – Izmjene i dopune Općih uvjeta Thuiswinkel.org

  1. Thuiswinkel.org neće mijenjati ove Opće uvjete osim u dogovoru s Udruženjem potrošača ( Consumers’ Association).
  2. Izmjene i dopune ovih uvjeta stupit će na snagu tek nakon što budu objavljene na odgovarajući način, pod uvjetom da će u slučaju odgovarajućih izmjena i dopuna tijekom valjanosti ponude biti mjerodavna odredba koja je najpovoljnija za Potrošača.

 

Thuiswinkel.org

P.O. Box 7001, 6710 CB EDE, the Netherlands.

 

Prava mogu proizaći samo na temelju nizozemske verzije ovih Opći uvjeta.

 

Dodatak I: Standardni obrazac za odustajanje

 

Standardni obrazac za odustajanje

 

(ovaj obrazac treba ispuniti i vratiti samo onda ako želite odustati od ugovora)

 

-               Prima:    vida XL B.V.

Mary Kingsleystraat 1

5928 SK Venlo, Limburg

Nizozemska

webservice@vidaxl.hr

 

-               Ja/mi* Vas ovime obaviještavam(o) da u vezi s našim ugovorom o

Prodaja sljedećih proizvoda: [opis proizvoda}*

Isporuka sljedećeg digitalnog sadržaja: [opis digitalnog sadržaja]*

Pružanje sljedeće usluge: [opis usluge]*

 

Ja/mi* ostvarujem(o) pravo na odustajanje.

 

-               Naručeno */primljeno * [datum naručivanja usluga ili zaprimanja robe]

-               [Ime potrošača]

-               [Adresa potrošača]

-               [Potpis potrošača] (samo ako se ovaj obrazac dostavlja u papirnatom obliku)

 

*Prema potrebi izbrišite ili dodajte podatke.

 

 

Uvjeti i odredbe za poslovne kupce

Posljednje ažuriranje: 2025-03-04

Sadržaj:

Članak 1 – Definicije

Članak 2 – Identitet Prodavatelja

Članak 3 – Primjenjivost

Članak 4 – Poslovni kupci

Članak 5 – Ponuda

Članak 6 – Ugovor

Članak 7 – Cijene

Članak 8 – Dostava i izvršenje

Članak 9 – Plaćanje

Članak 10 – Zadržavanje prava vlasništva

Članak 11 – Odgovornost

Članak 12 – Postupak prigovora

Članak 13 – Razno

Članak 14 – Sporovi

Članak 1 – Definicije

U ovim uvjetima i odredbama upotrebljavat će se sljedeći pojmovi i definicije:

1. Poslovni kupac : fizička ili pravna osoba koja djeluje kao profesionalac i/ili za tvrtku i daje narudžbu vidaXL-u. Ta osoba može izvršiti narudžbu samo putem poslovnog računa na vidaXL-u. Ako je narudžba poslana putem redovnog računa na vidaXL-u ili putem naplate gostu, pretpostavit ćemo da je za privatne svrhe i nećemo dopustiti bilo kakvu promjenu računa. Povrati PDV-a neće se izvršiti u takvim slučajevima jer izmjena računa može dovesti do rizika od prijevare;

2. Web-stranica: web-stranica vidaXL-a na kojoj su objavljeni ovi uvjeti i odredbe i na kojoj poslovni kupci mogu slati narudžbe;

3. Račun Poslovnog kupca: poseban račun dodijeljen poduzećima nakon provjere identiteta, koji omogućuje Poslovnom kupcu slanje narudžbi bez naplate PDV-a gdje je to primjenjivo;

4. Ponuda: prijedlog vidaXL-a za prodaju Robe/Proizvoda, u skladu s uvjetima navedenim u ovim Uvjetima i odredbama;

5. Ugovor: bilo koji ugovor između vidaXL-a i Poslovnog kupca o prodaji i kupnji Robe/Proizvoda putem Web-stranice;

6. Stranke: vidaXL i Poslovni kupac zajedno;

7. Roba/proizvodi: roba koju vidaXL prodaje putem web-stranice.

8. Uvjeti i odredbe: ovi uvjeti i odredbe za Poslovne kupce

Članak 2 – Identitet Prodavatelja

Prodavatelj, vidaXL Europe B.V., društvo je osnovano prema nizozemskom pravu, sa sljedećim podacima:

  • Adresa: Mary Kingsleystraat 1, 5928 SK Venlo, Nizozemska
  • P DV broj: NL820055220B01
  • Broj gospodarske komore: 09188362

 

(u daljnjem tekstu "vidaXL" ili "Prodavatelj").

Članak 3 – Primjenjivost

3.1 Ovi Uvjeti i odredbe primjenjuju se na sve ponude vidaXL-a i na svaki ugovor sklopljen između vidaXL-a i Poslovnog kupca.

3.2 Sva odstupanja od ovih Uvjeta i odredbi izričito se odbacuju, osim ako se Stranke izričito ne dogovore drukčije u pisanom obliku.

3.3 vidaXL će staviti ove Uvjete i odredbe na raspolaganje Poslovnom kupcu na vidaXL-ovoj web-stranici ili na zahtjev Poslovnog kupca.

3.4 Poslovnim kupcima neće se odobriti pristup aukcijama u regijama u kojima se nude takve usluge.

3.5 Poslovni kupci mogu sudjelovati u programima vjernosti ako je to izričito ponuđeno.

Članak 4 – Poslovni kupci

4.1 Poslovni kupci moraju se registrirati za račun Poslovnog kupca kako bi naručivali kao tvrtka. Nije moguće slati narudžbe u ime tvrtke bez stvaranja računa Poslovnog kupca i neće biti moguće ispuniti ni podatke o tvrtki pri plaćanju osim pri plaćanju na računu Poslovnog kupca.

4.2 Stvaranje računa Poslovnog kupca: Poslovni kupci moraju navesti svoj identitet i PDV broj radi provjere. Provjerit ćemo odgovara li PDV registru VIES-a. Ako ste u nedoumici, zadržavamo pravo uskratiti otvaranje računa. vidaXL zadržava pravo ukinuti račun bilo u kojem trenutku ako sumnjamo na prijevaru ili druge nepravilnosti.

4.3 Povrati PDV-a.

  • 4.3.1 Narudžbe poslovnog računa. Osim ako nije drukčije predviđeno zakonom, pri upotrebi računa Poslovnog kupca, PDV se, gdje je to primjenjivo, odbija od bilo koje narudžbe tijekom postupka naručivanja. Dodatne informacije dostupne su na posebnoj stranici Službe za korisnike.
  • 4.3.2 Ostale narudžbe. Narudžbe poslane bez računa Poslovnog kupca neće ispunjavati uvjete za povrat PDV-a.

Članak 5 – Ugovor

5.1 Ako Ponuda vrijedi u ograničenom razdoblju ili pod određenim uvjetima, to će biti jasno navedeno u njoj.

5.2 Ponuda mora sadržavati detaljan opis proizvoda kako bi se Poslovnom kupcu omogućilo pravilno ocjenjivanje ponude.

5.3 Iako će vidaXL uložiti razumne napore kako bi osigurao točnost i potpunost informacija na svojoj web- stranici, može doći do pogrešaka (uključujući tipografske i programske pogreške). vidaXL zadržava pravo ispraviti takve pogreške i neće biti obvezan bilo kojim ugovorom sklopljenim na temelju pogrešnih informacija. vidaXL nadalje zadržava pravo otkazati bilo koji ugovor sklopljen na temelju takvih pogrešaka.

Članak 6 – Ugovor

6.1 Ugovor se smatra sklopljenim samo nakon ispunjenja svih sljedećih uvjeta: Poslovni kupac šalje narudžbu, zaprima se puna uplata, vidaXL izdaje potvrdu narudžbe i vidaXL šalje narudžbu.

6.2 Ako Poslovni kupac pruži netočne informacije, vidaXL zadržava pravo obustaviti rad dok ne primi točne informacije.

6.3 vidaXL može procijeniti sposobnost Poslovnog kupca da ispuni svoje obveze plaćanja i može odbiti ili nametnuti uvjete za narudžbu na temelju opravdanih razloga. Takve će se odluke priopćiti Poslovnom kupcu u roku od tri dana od zaključenja ugovora.

Članak 7 – Cijene

7.1 Osim za narudžbe poslane na vidaXL.nl ili vidaXL.pl, gdje cijene uključuju PDV jer se roba šalje unutar iste zemlje, sve ostale cijene na web-stranici bit će prikazane bez PDV-a, a PDV se neće naplatiti. Mogući su dodatni troškovi poput naknada za dostavu.

7.2 Dodatni troškovi, poput naknada za dostavu i naknada za plaćanje, bit će navedeni na web-stranici i tijekom postupka narudžbe.

Članak 8 – Dostava i izvršenje

8.1 Dostava.

  • 8.1.1 Navedeni rokovi dostave približni su i odražavaju dužnost razumnog napora. vidaXL je slobodan odabrati dostavljača i kašnjenja neće dati pravo Poslovnom kupcu na bilo kakav oblik naknade, osim u slučaju namjere ili grubog nemara.
  • 8.1.2 vidaXL zadržava pravo dostaviti narudžbe u više paketa i neće biti prisiljen istovremeno isporučiti sve artikle.
  • 8.1.3 Ako Poslovni kupac ili određena treća strana nisu prisutni na adresi za dostavu kako bi primili robu u dogovoreno vrijeme, vidaXL zadržava pravo ostaviti proizvod na mjestu dostave ako je potonje sigurno ili zadržati proizvode. vidaXL može ponuditi ponovnu dostavu uz dodatni trošak za Poslovnog kupca. Ako je dostava u konačnici nemoguća, obveza plaćanja ostaje na snazi, a dodatni troškovi, uključujući troškove povrata, mogu se naplatiti Poslovnom kupcu. vidaXL zadržava pravo staviti proizvode na raspolaganje za preuzimanje na mjestu koje odabere za Poslovne kupce kako bi ih preuzeli.

8.2 Prijenos rizika. Rizik od gubitka ili oštećenja proizvoda ostaje na vidaXL-u do dostave Poslovnom kupcu, osim ako nije drukčije dogovoreno. Ako se Poslovni kupac odluči za samostalno preuzimanje, rizik se prenosi u trenutku primopredaje. Rizici se prenose na Poslovnog kupca nakon što se prvi pokušaj dostave pokaže neuspješnim.

8.3 Usklađenost proizvoda.

  • 8.3.1 vidaXL jamči da će dostavljeni proizvodi biti u skladu s ugovorom, podložni manjim odstupanjima u specifikacijama (npr. veličina, težina, boja itd.) koja se obično prihvaćaju u industriji.
  • 8.3.2 Očigledni nedostaci/neusklađenost. Poslovni kupac mora pregledati proizvode odmah nakon dostave ili u razumnom roku nakon toga, najkasnije 14 dana nakon primitka. Prihvaćanje robe podrazumijeva prihvaćanje bilo kakvih očiglednih nedostataka, u skladu s ugovorom, koji su razumno mogli biti otkriveni. Svi vidljivi nedostaci moraju se prijaviti vidaXL-u u roku od 14 dana od dostave; ako to ne učinite, izgubit ćete pravo na popravke, zamjene ili povrat novca.
  • 8.3.3 Skriveni nedostaci. U slučajevima kad nedostaci postanu očiti kasnije, Poslovni kupac mora obavijestiti vidaXL u razumnom roku, a u svakom slučaju najkasnije dva mjeseca nakon otkrivanja nedostatka. Neprijavljivanje nedostataka u tom roku poništit će sva prava na pravne lijekove. Ako Poslovni kupac pravodobno prijavi nedostatak, vidaXL će, prema vlastitom nahođenju, odrediti odgovarajući pravni lijek, uključujući, ali ne ograničavajući se na popravak, zamjenu, djelomični povrat novca ili puni povrat novca.

Članak 9 – Plaćanje

9.1 Poslovni kupac mora platiti svoju narudžbu jednim od načina plaćanja koji su mu dostupni kako je opisano i navedeno u postupku plaćanja i na posebnoj stranici Službe za korisnike. Određeni načini plaćanja mogu biti ograničeni za Poslovne kupce koji se koriste Poslovnim računima. Ugovor će se smatrati sklopljenim nakon što vidaXL primi punu uplatu.

9.2 Ako Poslovni kupac ne ispuni svoje obveze plaćanja u određenom roku, smatrat će se da ne ispunjava svoje obveze bez potrebe za obavijesti o neispunjavanju obveza. vidaXL može naplatiti zakonske kamate i sve primjenjive naknade za izvansudsku naplatu Poslovnom kupcu.

Članak 10 – Zadržavanje prava vlasništva

10.1 Dostavljena roba ostaje u vlasništvu vidaXL-a sve dok Poslovni kupac ne plati dogovoreni iznos u cijelosti.

Članak 11 – Odgovornost

11.1 Odgovornost vidaXL-a:

  • 11.1.1 U najvećoj mjeri dopuštenoj zakonom, vidaXL-ova odgovornost za bilo kakav propust u izvršenju prema ugovoru ograničava se na ukupni iznos koji je platio Poslovni kupac za relevantni ugovor.
  • 11.1.2. vidaXL ne odgovara za neizravnu štetu, uključujući, ali ne ograničavajući se na posljedičnu štetu, gubitak dobiti, propuštenu uštedu, gubitak podataka ili štetu koja proizlazi iz prekida poslovanja.
  • 11.1.3 Ta ograničenja ne primjenjuju se ako se odgovornost ne može isključiti zakonom.

11.2 Odgovornost poslovnog kupca: Poslovni kupac obeštećuje vidaXL od bilo kakvih potraživanja trećih strana, osim u slučajevima namjere ili grubog nemara vidaXL-a ili njegovih direktora.

11.3 Viša sila.

  • 11.3.1 vidaXL neće se smatrati odgovornim za neizvršavanje svojih obveza u slučaju više sile kako je definirano nizozemskim ugovornim pravom.
  • 11.3.2 U slučajevima više sile, Poslovni kupac ne može tražiti naknadu za nastalu štetu.
  • 11.3.3 Prema nizozemskom zakonu, viša sila ne oslobađa dužnika od obveza plaćanja dospjelih iznosa iz ugovora.

Članak 12 – Postupak prigovora

12.1 Poslovni kupac može podnijeti pritužbe koristeći se bilo kojim od načina komunikacije koje je vidaXL stavio na raspolaganje na web-stranici.

12.2 Prigovori koji se odnose na izvršenje ugovora moraju se podnijeti odmah, s potpunim detaljima, u razumnom roku nakon što Poslovni kupac utvrdi problem.

12.3 vidaXL će odgovoriti na pritužbe u roku od 14 dana od primitka. Ako je potrebno više vremena za rješavanje, vidaXL će potvrditi primitak i naznačiti kad se može očekivati sveobuhvatan odgovor.

Članak 13 – Razno

13.1 Varijacija: vidaXL zadržava pravo izmjene i dopune ovih Uvjeta i odredbi bez prethodne najave. Sve izmjene i dopune primjenjuju se na narudžbe poslane nakon objave revidirane verzije.

13.2 Odvojivost: ako se bilo koja odredba ovog Ugovora smatra nevažećom, nezakonitom ili neprovedivom, to neće utjecati na valjanost preostalih odredbi.

13.3 Neovisnost: ništa u ovom ugovoru ne tumači se kao uspostavljanje partnerstva, zajedničkog pothvata ili zastupničkog odnosa između stranaka.

13.4 Podizvođači: vidaXL zadržava pravo podugovaranja svih ili dijela usluga potrebnih za ispunjenje ugovora.

Članak 14 – Sporovi

14.1 Ugovori između vidaXL-a i Poslovnog kupca na koje se primjenjuju ovi Uvjeti i odredbe isključivo su regulirani nizozemskim zakonima.

14.2 Svi sporovi koji bi mogli proizaći iz ugovora i ne mogu se sporazumno riješiti, mogu se podnijeti isključivo sudu u Oost-Brabantu, mjesto 's-Hertogenbosch. To je podložno u mjeri u kojoj obvezna pravila o nadležnosti ograničavaju taj izbor. vidaXL i Poslovni kupac mogu riješiti svoje sporove putem obvezujućeg savjeta ili arbitraže.

 

 

Opći uvjeti korištenja web stranice vidaXL

Verzija: 2020-06-01

Sadržaj

Član 1 - Definicije 

Član 2 - Primjenjivost 

Član 3 – Korisnički račun 

Član 4 – Opći uvjeti korištenja web stranice 

Član 5 – Narudžbe 

Član 6 - Aukcije 

Član 7 - Recenzije 

Član 8 – Okončavanje korisničkog računa i funkcionalnosti web stranice 

Član 9 - Privatnost i lični podaci 

Član 10 – Intelektualno vlasništvo i podaci trećih strana 

Član 11 - Odgovornost 

Član 12 - Razno 

Član 1 - Definicije

  • Korisnički račun: Račun koji korisnik mora generirati da bi mogao slati narudžbe, sudjelovati u aukcijama i ostavljati recenzije.. 
  • Prodavač(i) treće strane: Treća osoba koja nudi korisnicima proizvode putem web stranice. 
  • Korisnik: Svaki posjetitelj web stranice.
  • Opći uvjeti korištenja: Ovi uvjeti korištenja su za web stranice vidaXL.
  • Recenzija: Recenzija koju može ostaviti korisnik vidaXL, web stranice ili prodavač(i) treće strane.
  • Aukcije: Aukcije koje se održavaju na vidaXL web stranici.
  • vidaXL: vidaXL Marketplace Europe B.V. s sjedištem u (5928 SK) Venlo na Mary Kingsleystraat 1.
  • Web stranica: web stranica, kao što je aktivno možete naći pod URL vidaxl.nl i bilo koje druge web stranice, URL ili aplikacije posvećene vidaXL.

Član 2 - Primjenjivost

  1. Ovi uvjeti korištenja primjenjuju se svakom korištenju web stranice, uključujući i korištenje korisničkog Računa.
  2. vidaXL zadržava pravo izmjene ovih Uvjeta Korištenja s vremena na vrijeme. Izmijenjeni Opći uvjeti korištenja primjenjivat će se čim su objavljeni na web stranici. Iz tog razloga, savjetujemo vam da redovito provjeravate Opće uvjete korištenja.

Član 3 – Korisnički račun

  1. Da biste mogli slati narudžbe, sudjelovati u aukcijama i ostavljati recenzije, potrebno je generirati račun. Korisnik može generirati račun dostavljajući potrebne podatke putem on-line obrasca na web stranici. Ovaj obrazac možete naći pod naslovom “Novi kupac?”.
  2. Da bi generirao račun, Korisnik mora:
    1. imati najmanje 18 godina starosti u trenutku traženja računa.
    2. imati važeću e-mail adresu.
  3. Nakon generiranja računa, Korisnik će primiti e-mail za potvrdu. Čim je račun aktiviran, korisnik se može prijaviti koristeći njegovu ili njezinu e-mail adresu i izabranu lozinku.
  4. Određena e-mail adresa se može koristiti samo jednom za generiranje računa. Račun je vrlo ličan, ne može se transferirati, i povezan je s korisnikom koji je generirao račun.
  5. Korisnik se mora osigurati da su informacije koje on ili ona opskrbljuje, što se tiče Korisničkog računa i svake daljne komunikacije s vidaXL, korektne, kompletne i aktualne. Korisnik može napraviti promjenu u ličnim podacima prijavom na račun i obradom promjene.
  6. Korisnik treba zadržati lozinku u tajnosti i mora poduzeti odgovarajuće mjere kako bi se spriječilo neovlaštenim trećim stranama saznanje i korištenje lozinke i/ili Računa.
  7. Korisnik je dužan izvjestiti vidaXL odmah u slučaju gubitka, krađe ili (sumnjive) zlouporabe ili neovlaštenog korištenja lozinke i/ili računa. Do momenta kada vidaXL primi ovu obavijest, Korisnik se smatra odgovornim za bilo kakve štete nastale zbog zlouporabe lozinke i/ili računa.
  8. Ako vidaXL utvrdi ili ima razlog za sumnju da neovlaštene treće osobe koriste ili imaju mogućnost da koriste Korisnički račun, vidaXL zadržava pravo da odmah blokira račun, i da oporavlja bilo kakvu štetu koju vidaXL može pretrpjeti kao rezultat toga zbog Korisnika, bez da se vidaXL smatra odgovorna za štetu koju trpi Korisnik.

Član 4 – Korištenje web stranice

  1. Korisnik jamči da su informacije i podaci dobivene od njega ili nje točne, kompletne i pouzdane. vidaXL zadržava pravo provjeriti ispravnost isporučenih informacija i podataka, te ukloniti informacije i podatke korisnika u slučaju da se dokaže da su informacije netočne ili ako se njihova ispravnost ne može potvrditi.
  2. Korisnik ne smije:
    • ometati rad web stranice ili koristiti softver koji može ometati rad web stranice; 
    • započeti procese ili im omogućiti da nastave, od kojih on ili ona mogu sumnjati da će onemogućiti drugim korisnicima interneta ili negativno utjecati na korištenje web stranice;
    • se predstavljati kao drugi korisnik.
  3. Korisnik ne smije ponavljati ili stavljati na raspolaganje (uz pomoću deeplinking ili drukčije) web stranicu ili bilo koji njen dio bez prethodno dosegnutog pisanog dopuštenja od vidaXL.

Član 5 – Narudžbe

  1. Generalne Uvjete korištenja vidaXL i Uvjete povratka vidaXL su primjenjive svim narudžbama sa vidaXL stavljene preko web stranice. Korisnik prihvaća ove opće uvjete i uvjete povratka kada generira račun.
  2. Za narudžbe od prodavaca treće strane putem web stranice, Opći Uvjeti i Uvjeti povratka trećih strana mogu biti primjenjeni. Njih možete naći na stranicama kompanije treće strane. Ako prodavač(i) treće strane nema zasebne opće uvjete I uvjete povratka, Opći uvjeti korištenja vidaXL se primjenjuju kupovnom sporazumu između Korisnika i Prodavca treće strane.

Član 6 - Aukcije

  1. Uvijeti aukcija od vidaXL su primjenjive aukcijama koje se drže na vidaXL web stranici. Korisnik prihvaća ove uvijete prilikom generiranja računa, ili barem u trenutku kada prvo sudjeluje u aukciji.
  2. Korisnik ne smije neopravdano ili nepropisano utjecati na ponudu na bilo koji način.

Član 7 - Recenzije

  1. Nakon kupnje putem web stranice, Korisnik može biti odazvan od ili u ime vidaXL da procijeni vidaXL, web stranicu i/ili prodavca(e) treće strane uz pomoću ostavljanja Recenzije. vidaXL zadržava pravo – ali ne i obavezu da postavi recenziju na web stranicu ili da ju objavi na bilo koji drugi način, uključujući ime, mjesto stanovanja i datum recenzije kao isporučene od Korisnika.
  2. U slučaju da su recenzije prikupljene od trećih osoba u ime vidaXL, Opći uvijeti i/ili uvijeti korištenja treće strane su primjenjivi recenzijama.
  3. vidaXL zadržava parvo da ne objavi recenziju ili da je ukloni s web stranice, ako prodavac treće strane može dokazati da je recenzija u pitanuju :
    • u suprotnosti sa zakonima ili propisima koji su na snazi;
    • u suprotnosti sa javnim redom ili pristojnost
    • samo recenzija proizvoda;
    • recenzija koja se ne odnosi na prodavca treće strane u pitanju; 
    • sadrži osobne podatke o trećoj strani; 
    • sadrži URL ili reklamiranje;
    • je prevarljiva.

Član 8 – Okončavanje korisničkog računa i funkcionalnosti web stranice

  1. vidaXL zadržava pravo odbiti korisnika ili prekinuti mu račun jednostrano ako postoji razlog za to, na primjer u slučaju:
    • neovlaštene uporabe ili zlouporabe web stranice i/ili računa
    • nepridržavanja ovih Uvjeta korištenja ili uvija aukcija;
    • nepridržavanje sporazuma sklopljenih između korisnika I vidaXL i/ili prodavatelja treće strane
  2. Osim toga, vidaXL ima parvo da ograniči, uskrati ili oduzima neke moguće uzance ili privremeno blokira račun u slučajima kao što su opisani u članku 8.1.
  3. U svim vremenima, vidaXL zadržava pravo da zaustavi dostupnost određenih funkcionalnosti web stranice ili ih popraviti.

Član 9 – Privatnost I lični podaci

  1. Lični podaci isporučeni od strane korisnika vidaXL, kao što je njegovo ili njeno ime i adresa, brojevi telefona I e-mail adrese su obrađene u datotekama koje su vlasništvo vidaXL. vidaXL će koristit ove informacije kako bi upravljala računima I aukcijama, procesirala narudžbe, isporuke i fakturiranje, također moguće posredovanje u sporovima između korisnika I prodavatelja treće strane.
  2. U svim vremenima, korisnik ima mogućnost da pristupi, izmijeni ili proširi njegove ili njene lične podatke prijavom na svoj račun.
  3. U načelu, vidaXL neće dostaviti lične podatke trećim osobama, osim ako je to potrebno kako bi se izvršio ugovor s korisnikom. Na primjer, vidaXL će dostaviti korisničko ime I adresu, e-mail adresu I broj telefona prodavcima treće strane, u slučaju da je to potrebno za izvršavanje kupoprodajnog ugovora između korisnika i prodavatelja treće strane. Komunikacija između korisnika I prodavatelja treće strane se obavlja putem e-mail aplikacije vidaXL-a. Komunikacija se čuva na vidaXL serverima kojima vidaXL ima pristup i može koristit kako bi:
    • pomogli korisniku i/ili prodavatelju treće strane u slučaju pitanja 
    • procijenili ako prodavatelj treće strane zadovoljava/ispuni svoje zahtjeve; 
    • I analizirali poboljšanje procesa.
  4. Ova web stranica koristi Cookies. Cookies su na primjer razmještene da pamte predane log in podatke. Osim toga, cookies treće strane su razmještene na web stranici.
  5. Korisnik može podesiti svoj internet preglednik na takav način da ne prima kolačiće tijekom svoje posjete web stranici. Međutim, moguće je, u ovom slučaju da korisnik ne može u potpunosti iskoristit sve funkcionalnosti web stranice, ili njegov pristup dijelovima web stranice i/ili računa može biti ograničen.
  6. VidaXL zadržava pravo da pohrani podatke o ponašanju posjetitelja na web stranici (korištene IP adrese, između ostalog) ako se pojave sumnje da ima zlostavljanja i/ili neovlaštenog korištenja web stranice putem korisničkog računa.
  7. Za više informacija o načinu na kojem vidaXL koristi lične podatke korisnika, i implementaciju cookie-a na web stranicu, molimo Vas pogledajte vidaXL politiku privatnost, koju možete pronaći na web stranici.

Član 10 –Intelektualno vlasništvo i podaci trećih strana

  1. Ako nije drugačije navedeno, sva prava, uključujući autorska prava i druga prava intelektualnog vlasništva informacija navedenim na web stranici ih zadržava vidaXL, toliko koliko nisu rezervirane od trećih strana / nositelja licenci koje čine informacije dostupne.
  2. Korisniku je dopušteno da konzultira informacije dostavljene na web stranici i napraviti kopiju za ličnu upotrebu, kao što je printanje i čuvanje. Bilo koji rugi način upotrebe, na primjer čuvanje I kopiranje (djelova) web stranice na drugim internetskim web stranicama ili kreiranje konekcija, hiperlinkova ili deeplinkova, na (djelovima) web stranice, nije dozvoljen bez izričitog pismenog odobrenja od vidaXL. 
  3. Podaci s web stranice se djelimično opskrbljuju od trećih strana , kao što su Prodavači trećih strana i Korisnici (u slučaju recenzija). VidaXL se ne smatra odgovornom za bilo kakvu štetu koja nastane zbog nepravilnih, nepotpunih ili pogrešnih informacija dobijenih od trećih strana na web stranici.
  4.  Web stranica može sadržavati linkove za vanjske internetske stranice. VidaXL se ne može smatrati odgovornom za uporabu ili sadržaj web-stranica na kojima je uključen link za web stranicu.

Član 11 - Odgovornost

  1. Korisnik priznaje da u slučaju narudžbi s Prodavcima treće strane, kupoprodajni ugovor se pravi između Korisnika i Prodavca, a vidaXL ne sudjeluje niti će sudjelovati u tom ugovoru.
  2. Tako, vidaXL nije dužna potvrditi ili procijeniti kvalitet, kvantitet ili kapacitet proizvoda koje Prodavac treće strane nudi I ne može se smatrati odgovornom ni na koji način za štete koje proizlaze iz pogrešnih, netočnih ili nepotpunih informacija.
  3. U slučaju da je vidaXL odgovorna za takve štete, odgovornost je limitirana kupovnoj cjeni proizvoda, kao što je u svakom slučaju fakturirana Korisniku od Prodavca treće strane.
  4. Odgovornost vidaXL, bilo kakve prirode ona bila, je ograničena na iznos koji vidaXL-ino osiguranje za odgovornost obešteti u tom slučaju.

Article 12 - Razne

  1. Ako jedna ili više odredbi ovih Uvjeta mogu biti ili postanu nevažeće ili nisu više obavezujuće ili izvršne , ostale odredbe ostaju u potpunost važeće. U tom slučaju, vidaXL će zamijeniti odredbu u pitanju s novom, koju će vidaXL determinirati.
  2. Za korištenje web stranice, korištenje računa i ovih Uvjeta i odredbi, samo nizozemski zakon je primjenjiv.

 


Prilog(s)

Uvjeti i odredbe

Opći uvjeti aukcije

Pravila povrata

Izjava o privatnosti i kolačićima