Pravila o snimanju telefonskih poziva

Kad nazovete našu službu za korisnike, možemo snimati vaš poziv. Unutar ovog članka pronaći ćete sve informacije o našim pravilima o snimanju telefonskih poziva.

 

>Zašto snimate pozive?

Snimamo pozive u svrhu praćenja i procjene kvalitete. Naš cilj je osigurati da, kad god nam se obratite, telefonom ili bilo na koji drugi način, dobijete najbolju kvalitetu usluge.

 

>Smijem li odbiti snimanje?

Da, od vas će se tražiti da prihvatite ili odbijete snimanje na početku poziva. Ako odbijete, snimanje će se zaustaviti i sve što je prethodno snimljeno odmah će se izbrisati.

 

>Koliko dugo čuvate snimljene pozive?

Čuvamo snimke tijekom razdoblja od 21 dan, počevši od dana kada je snimka napravljena.

 

>U kojoj zemlji pohranjujete snimljene pozive?

Snimke su pohranjene u bazi podataka koja se nalazi u Njemačkoj.

 

>Koja su moja prava u vezi s tim snimkama?

Imate sljedeća prava: pravo na obaviještenost, pravo na pristup, pravo na ispravak, pravo na zaborav, pravo na ograničenje, pravo na prenosivost podataka, pravo da ne budete podvrgnuti odluci koja se temelji isključivo na automatiziranim sredstvima, pravo na prigovor i pravo na povlačenje privole. Za više pojedinosti o tome što ta prava podrazumijevaju, pogledajte naša pravila o snimanju telefonskih poziva. 

 

Želite li pročitati naša pravila o snimanju telefonskih poziva? Kliknite ovdje.